Blog

Waarom Kwalitaria? Ondernemer Zhen Je vertelt!

"Ik heb veel gewerkt in hotels en restaurants, maar had nog niet eerder een eigen cafetaria." Benieuwd waarom ondernemer Zhen Je ervoor koos om een cafetaria te openen? Lees het in dit blog!

LEES MEER

8 tips voor het schrijven van een pakkende vacature

Het vinden van een goede medewerker begint bij een goede vacature. Hoe schrijf je nu een goede vacaturetekst? In een goede vacature wordt duidelijk waarom de medewerker bij jou zou moeten willen werken. Acht tips om dit voor elkaar te krijgen!

LEES MEER

Facebook succesvol inzetten voor je cafetaria? 6 tips!

Je doelgroep is de hele dag online, dus je cafetaria moet ook online zichtbaar zijn! Wat moet je doen – en wat vooral niet – als je met Facebook aan de slag gaat? In dit blog vind je een aantal handige tips om gelijk in de praktijk te brengen!

LEES MEER

De cafetaria in een tijd van duurzaam en gezond eten

Eerlijk, duurzaam en gezond eten: de trends kennen we allemaal. Maar hoe speelt de cafetariabranche hierop in? Bestaat de traditionele cafetaria over 10 jaar nog wel? Bas Holshuijsen, directeur FFC (formulehuis Kwalitaria), heeft een duidelijke visie.

LEES MEER

5 redenen waarom een franchiseraad belangrijk is

Als je je verdiept in franchise kom je ongetwijfeld een keer de term ‘franchiseraad’ tegen. Wat is een franchiseraad? Waarom is het voor jou belangrijk dat een formule een franchiseraad heeft?

LEES MEER

4 redenen om je aan te sluiten bij een franchiseformule

Je hebt je eigen cafetaria, maar je wilt meer! Wat zijn de belangrijkste redenen voor ondernemers om te kiezen voor een franchiseformule?

LEES MEER

Ondernemen zonder ervaring; kan dat?

Voor jezelf beginnen: een geweldige maar ook spannende stap. Hoe bereid je je voor? We bespraken het met ondernemer Cunlong Chang.

LEES MEER

De 4 belangrijkste horecatrends

Het gaat goed met de Nederlandse horeca. Dat betekent dat niet alleen de omzet stijgt, maar ook de concurrentie. Hoe stijg je als startende horecaondernemer boven de rest uit?

LEES MEER

De 5 gouden regels van bezorgen

Consumenten willen hun kostbare vrije tijd vooral aan leuke dingen besteden. Koken hoort daar niet altijd bij. Wil jij bij bezorgen aan de verwachting van de consument voldoen?

LEES MEER