

Tijdens de nationale actiedag op woensdag 15 februari hebben de ruim 135 Kwalitaria vestigingen de handen ineengeslagen en een drietal burgers omgedoopt tot Giro555 burger. De volledige opbrengst van deze burgers, die tijdens de actiedag te bestellen waren voor € 5,55, is ten goede gekomen aan de slachtoffers van de aardbeving. In totaal zijn er 985 burgers verkocht wat neerkomt op een bedrag van € 5467. Formulehuis Food Franchise Company (FFC) heeft dit bedrag aangevuld tot € 7500.
“Dank aan iedereen die een burger heeft besteld en natuurlijk aan alle Kwalitaria ondernemers voor hun inzet”, reageert marketing- en salesdirecteur Martijn Boone op het resultaat van de actie. “We zijn blij dat we op deze manier iets hebben kunnen betekenen.”
Wellicht ook interessant
-
Nieuws
Kwalitaria wint voor vierde jaar op rij een Foodservice Award
Hoera! Tijdens de uitreiking op de Horecava mocht Kwalitaria voor het vierde jaar op rij een award voor Beste Snackbar in ontvangst nemen. In de overall ranking eindigde onze formule op een mooie derde plaats. “Een geweldig compliment voor al onze ondernemers!”
-
Nieuws
-
Nieuws
Kwalitaria reikt cheque van 50.000 euro uit aan Stichting Kinderen van de Voedselbank
Voor elk verkocht kindermenu gaat er een donatie naar Stichting Kinderen van de Voedselbank. Namens alle ruim 130 Kwalitaria vestigingen hebben we hierdoor een cheque met een fantastisch bedrag kunnen overhandigen!