Kwalitaria 2e bij de uitreiking van de GfK Out.of.Home Formule Awards 2018

Kwalitaria grijpt net naast de beker voor beste foodformule in de fastservice. Kwalitaria eindigt onder Julia’s, maar heeft daarmee wel alle andere cafetariaformules achter zich gelaten en is daarom niet ontevreden met haar tweede plek. De vooruitstrevende cafetariaformule ziet de nominatie als een groot compliment van haar gasten.

Inspelen op trends 

De klantbeleving wordt steeds belangrijker. Het draait om het totale plaatje: product, prijs, kwaliteit én beleving. Kwalitaria heeft al langer een duidelijke focus op kwaliteit en duurzaamheid in combinatie met de juiste prijs-kwaliteitverhouding. Klantbeleving speelt een grote rol in de nieuwe huisstijl.

Beleving creëren

Volgens Martijn Boone, Marketing Manager bij FFC, is de nieuwe huisstijl de sleutel voor het behalen van de tweede plaats: “Als formule moet je continu bezig zijn met de behoeften van de consument en je onderscheiden in de markt. Eten bij Kwalitaria is in de nieuwe stijl een echte beleving geworden. In combinatie met onze prijs-kwaliteitsverhouding maken we de cirkel rond. Dit wordt gewaardeerd en dat blijkt uit de reacties van onze gasten. Het doel is om alle locaties om te bouwen naar de nieuwe huisstijl, zodat iedereen de ultieme klantbeleving gaat ervaren bij Kwalitaria.”

Meer nieuws

De veelzijdige Kwalitaria-ondernemer [GRATIS INFOGRAPHIC]

Heb jij het in je om een Kwalitaria ondernemer te worden? Meer dan 140 topondernemers gingen je al voor! Ontdek in de infographic of jij past in het profiel van de veelzijdige Kwalitaria ondernemer.

DOWNLOAD INFOGRAPHIC

Voor jezelf beginnen. Is franchise iets voor jou? [GRATIS WHITEPAPER]

Alle voor- en nadelen van franchisen op een rij. Belangrijke informatie voor iedereen die een eigen zaak start!

DOWNLOAD WHITEPAPER