Kwalitaria doneert 30.000 euro aan Stichting Kinderen van de Voedselbank
...namens alle vestigingen!
Namens alle 136 vestigingen hebben we een cheque met dit mooie bedrag kunnen uitreiken aan het goede doel. Het bedrag is mede tot stand gekomen door onze gasten: voor elk verkocht kindermenu gaat er een donatie naar de stichting.
Iets betekenen voor kinderen in armoede
Sinds 2021 steunt Kwalitaria Stichting Kinderen van de Voedselbank met een donatie die verbonden is aan het kindermenu. Hiervoor werd al eerder een cheque uitgereikt. “We vinden het belangrijk om als formule iets te kunnen betekenen op maatschappelijk gebied”, laat Maaike Huibers, brand manager bij Kwalitaria, weten. “Wij zien veel kinderen in onze vestigingen, maar weten ook dat voor één op de negen kinderen in Nederland zo’n bezoekje niet mogelijk is, omdat zij in armoede leven. Het is mooi om iets voor deze kinderen te kunnen doen.”
De uitreiking vond op woensdag 8 mei plaats bij Kwalitaria Presikhaaf in Arnhem. Bedrijfsleider Vincent Visser overhandigde de cheque ter waarde van 30.000 euro aan Jan Woldberg, bestuurslid van Stichting Kinderen van de Voedselbank, die zeer verheugd was met de donatie: “Echt fantastisch, hier kunnen wij heel veel mee doen en heel veel kinderen blij mee maken.”
Een fantastische verjaardag
De stichting gebruikt het geld om kinderen, waarvan de ouders gebruik maken van de Voedselbank, twee keer per jaar een kledingpakket met nieuwe kleding toe te sturen en op hun verjaardag ontvangen ze een verjaardagspakket met cadeautjes en traktatiemateriaal. Jan: “Het is fijn dat er gedacht wordt aan kinderen die het wat moeilijker hebben. Wij waarderen het dan ook enorm dat Kwalitaria zich hiervoor inzet.”
Maaike laat weten dat Kwalitaria dat ook de komende tijd blijft doen: “We gaan ook dit jaar door met de donatie gekoppeld aan ons kindermenu. De stichting verricht fantastisch werk, wij zijn blij om daar een steentje aan bij te kunnen dragen.”
Wellicht ook interessant
-
Nieuws
Vega snacken steeds populairder bij Kwalitaria; groei van 24%
Van een vega frikandel en bitterballen zonder vlees tot een spinazie-kaas burger; op de Kwalitaria menukaart zijn steeds meer vegetarische gerechten te vinden. De vraag naar alternatieven zonder vlees groeit en dat zien we ook terug in de cijfers.
-
Nieuws
Kwalitaria wint inOrbit award voor online marketingcampagne
‘Marketing met smaak’ is een van de beloftes aan onze franchisenemers. Samen met digital marketingbureau Fingerspitz werken we hier dan ook hard aan. Met effect, want samen hebben we een inOrbit Award, een Europese digitale marketingprijs, in de wacht gesleept.
-
Nieuws
Kwalitaria Colijn verbouwd naar nieuwste stijl
Wie Kwalitaria Colijn in Rhenen binnenstapt, moet even twee keer knipperen. De zaak is volledig vernieuwd en heeft een compleet nieuwe inrichting en indeling. Ondernemers Maarten en Berto zijn blij met het eindresultaat: “We zien alleen maar voordelen."