Kwalitaria lanceert opvallende wervingscampagne
Ondernemen was nog nooit zo lekker!
Kwalitaria komt met iets nieuws. En ja, ze doen het net even anders dan je gewend bent. De cafetariaformule lanceert een frisse en tikje gedurfde wervingscampagne die inspeelt op de grootste drijfveer van startende ondernemers: vrijheid. Met humor en een vleugje overdrijving laat Kwalitaria zien hoe lekker het is om je eigen koers te varen als ondernemer.
Groeien doen we samen
Kwalitaria heeft voor de komende jaren een grote groei ambitie en is daarom continu op zoek naar nieuwe franchisenemers die hun eigen zaak willen starten. Om precies te begrijpen wat de doelgroep drijft, liet de formule uitgebreid onderzoek uitvoeren naar de beweegredenen om een eigen Kwalitaria te beginnen. Wat bleek. De wens om vrijheid te ervaren staat met stip bovenaan. “Vrijheid om te ondernemen op je eigen manier en de wens om iets waardevols op te bouwen”, legt franchise recruiter Mirjam Boode uit.

Bekijk hier de campagnevideo.
Deze inzichten vormden de basis voor de nieuwe campagne met de titel Ondernemen was nog nooit zo lekker. In deze campagne wordt de droom van vrijheid op een speelse manier uitvergroot. De droom om een eigen bedrijf te runnen en eigen succes te creëren, met een sterk merk achter je. Het resultaat is een campagne die bestaat uit drie verhaallijnen met verschillende ondernemers die laten zien hoe zij vrijheid ervaren. Het is een campagne die prikkelt, nieuwsgierigheid wekt en potentiële ondernemers uitnodigt om verder te kijken. Verdien lekker je vrijheid is daarbij de rode draad.

Bekijk hier de campagnevideo.
Lekkere Start Garantie
Ondernemen voelt vaak als een sprong in het diepe en de eerste periode kan spannend zijn, zeker financieel. Daarom heeft Kwalitaria de Lekkere Start Garantie geïntroduceerd. Hiermee kunnen ondernemers die een nieuwe zaak willen openen profiteren van tot wel €60.000 startersvoordeel. Een financieel steuntje in de rug dat nieuwe franchisenemers meer ademruimte geeft tijdens de opstartfase. Zo kunnen zij zich focussen op het opbouwen en laten groeien van hun zaak.

Bekijk hier de campagnevideo.
Campagnes worden breed ingezet
De campagne wordt breed uitgezet op Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat en TikTok. Voor elke verhaallijn is een eigen video ontwikkeld, zodat de boodschap perfect aansluit bij het verhaal dat we willen vertellen.
Ook ondernemen
...met een sterke formule achter je?
Vraag vrijblijvend ons informatiepakket aan of neem gerust contact op voor al je vragen over ondernemen bij Kwalitaria.