Kwalitaria wint inOrbit award voor online marketingcampagne
...hoeraaa!
‘Marketing met smaak’ is een van de beloftes aan onze franchisenemers. Samen met digital marketingbureau Fingerspitz werken we hier dan ook hard aan. Met effect, want samen hebben we een inOrbit Award, een Europese digitale marketingprijs, in de wacht gesleept.
Best Use of Paid Search’
Kwalitaria en Fingerspitz kwamen tijdens de uitreiking in Slovenië als winnaar uit de bus in de categorie ‘Best Use of Paid Search’. De marketingcampagne werd door de jury als beste beoordeeld op onder andere strategie, innovatie en impact.
Impact had de campagne dan ook zeker. Ondanks de dalende koopkracht, streefden we naar 10% online omzetgroei in 2023, met een gelijkmatige verdeling over alle locaties. Door slimme toepassing van gepersonaliseerde campagnes en optimalisaties heeft Fingerspitz meer dan 600K extra omzet uit Google Ads campagnes weten te behalen.
Smaakvolle samenwerking
Kwalitaria werkt al een aantal jaar samen met digital marketingbureau Fingerspitz. De samenwerking leverde eerder al een Dutch Search Award (2023), Global Search Award (2021) en Effective Mobile Marketing Award (2021) op.
“We vinden het belangrijk om voorop te blijven lopen in de markt”, laat Martijn Boone, Marketing & Sales directeur bij Kwalitaria, weten. “Deze award is een hele mooie bekroning en laat zien dat we samen met Fingerspitz echt op de goede weg zitten.”
Over de inOrbit awards
De inOrbit awards werden op 10 april uitgereikt in het Sloveense Portorož. Deze Europese digitale marketingprijzen bekronen de beste prestaties in de snelle wereld van digitale marketing in heel Europa.
Wellicht ook interessant
-
Nieuws
Kwalitaria Colijn verbouwd naar nieuwste stijl
Wie Kwalitaria Colijn in Rhenen binnenstapt, moet even twee keer knipperen. De zaak is volledig vernieuwd en heeft een compleet nieuwe inrichting en indeling. Ondernemers Maarten en Berto zijn blij met het eindresultaat: “We zien alleen maar voordelen."
-
Interview